غذاهای بین المللی معروف

غذاهای بین المللی با طعم‌های فوق‌العاده، مردم جهان را به سمت خود جذب می‌کنند. عده‌ای نیز برخی کشورها را با نام غذای معروفشان می‌شناسند. در این مقاله به معرفی غذاهای محبوب بین المللی پرداختیم. با ما همراه باشید.
غذا های محبوب بین المللی

عناوین مهم:

غذاهای محبوب بین المللی

در این مقاله غذاهای محبوب بین المللی را معرفی کردیم. غذاهایی که شاید حتی عکسشان هم ندیده‌ باشید؛ اما این غذاها در بین جهانیان به عنوان بهترین غذاها انتخاب شده‌اند. 

غذاهای بین المللی با طعم‌های فوق‌العاده، مردم جهان را به سمت خود جذب می‌کنند. عده‌ای نیز برخی کشورها را با نام غذای معروفشان می‌شناسند. 

در ادامه با ما همراه باشید تا غذای بین المللی هر کشور را با هم بررسی کنیم.

1. کاری ماسامان تایلند

کاری ماسامان نوعی کاری پر ملات و مقوی تایلندی و بر گرفته از آشپزی ایرانی است. این غذای بین المللی طعم فوق العاده‌ای دارد و بر همین اساس در صدر غذاهای ما و در صدر غذاهای خوشمزه (سی ان ان) قرار گرفته است.

کاری ماسامان تایلند

۲ . پیتزاهای معروف ایتالیا

ایتالیا یعنی پیتزا و پاستا! متنوع‌ترین پیتزاها و ناب‌ترین طعم‌ها را باید در ایتالیا چشید. محبوب‌ترین پیتزا نسبت به پیتزاهای دیگر، پیتزایی است که در ساده‌ترین شکل ممکن تولید می‌شود.

متوجه شدید منظورمان کدام پیتزا است؟ پیتزا مارگاریتا. در این پیتزا از سس گوجه فرنگی و پنیر موزارلا بسیار زیاد استفاده می‌شود و گاها مقدار اندکی سبزی معطر روی آن ریخته می‌شود. پیتزا مارگاریتا با وجود اینکه مواد مصرفی کم و ساده‌ای دارد، اما طعم خوشمزه آن محبوب خیلی‌ها است.

برای مشاهده تنوع محصول جعبه پیتزا وارد لینک شوید.

همچنین بخوانید: روز جهانی مرغ سوخاری

پیتزا ایتالیا

3. شکلات، محبوب‌ترین خوراکی دنیا

صنعت شکلات صنعتی محبوب در میان اقشار جامعه، مخصوصا کودکان است و عموما با کشورهای اروپایی شناخته می‌شود. کشورهایی که مشهورترین و بهترین کارخانه‌های شکلات را دارند و محصولات خود را به اقصی نقاط جهان صادر می‌کنند.

شکلات

4. سوشی غذای محبوب ژاپنی‌ها

زمانی که صحبت از غذاهای ژاپنی می‌شود، اولین غذایی که در ذهنمان نقش می‌بندد، سوشی است که در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد. سوشی انواع مختلفی دارد؛ ماهی خام اغلب جزء جدا نشدنی از این غذا است.

سوشی ژاپن

۵. اردک برشته شده پکنی چین

مرغابی پکن یا همان اردک پکن نوعی خواکی محبوب و معروف چینی است که با گوشت مرغابی طبخ می‌شود و خواستگاه آن شهر پکن است. تاریخچه این غذای لذیذ به زمان‌های پادشاهی بر می‌گردد و شهرت آن به دلیل بافت نرم و لطیف گوشت آن است.

اردک برشته شده پکنی

۶ : همبرگرهای پر طرفدار آلمان

همبرگر یکی از پر طرفدارترین غذاها است و کمتر کسی پیدا می‌شود که به آن علاقه‌ای نداشته باشد. بهترین برگرها را در کشور آلمان می‌توانید نوش جان کنید.

شاید به این مطلب هم علاقه‌مند باشید: روز جهانی همبرگر!

غذاهای بین المللی معروف

۷. آسام لاکسا بهترین غذای مالزی

آسام لاکسا از غذاهای بسیار خوشمزه و تند مالزی است. این غذا به عنوان معروف‌ترین غذای مالزی شناخته شده است.

آسام لاکسا

۸. تام یام گونگ، غذای ملی تایلند

تام یام گونگ یک سوپ میگوی خوشمزه است که به عنوان غذای ملی تایلند شناخته شده است.

تام یام گونگ

9. بستنی، محبوب‌ترین دسر دنیا

بستنی یک دسر خوشمزه است که همه نوع آن خوشمزه است و طرفداران زیادی دارد.

همچنین بخوانید: روز جهانی بستنی

بستنی

۱۰. مرغ مامبا گابن

این غذا نوعی خورشت مرغ است که در کشور گابن و کشورهای آفریقایی تهیه می‌شود.

مرغ مامبا

همچنین بخوانید: عجیب‌ترین غذاهای دنیا

11. موساکا محبوب‌ترین غذای مصر و یونان

برخی تصور می‌کنند موساکا متعلق به کشور یونان است؛ در صورتی که خاستگاه این غذا، یونان، مصر و خاورمیانه است. موساکا در کشورهای دیگر و همچنین ایران بسیار محبوب است.

موساکا

12. هوموس یا حمص خوشمزه‌ترین غذای لبنان

هوموس یکی از غذاهای مدیترانه‌ای معروف است که در تمامی کشورها طرفداران زیادی پیدا کرده است. هوموس بیشتر به عنوان میان وعده یا در کنار غذاهای دیگر خورده می‌شود.

هوموس

13. اسپاگتی ایتالیا محبوب‌ترین غذای دنیا

اسپاگتی یکی از غذاهای معروف ایتالیا است که به عنوان یک غذای بین المللی شناخته شده است و همیشه در لیست غذاهای بین المللی محبوب وجود دارد.

غذاهای بین المللی معروف

14. پائلا غذای خوشمزه و اصیل اسپانیا

پائلا محبوب‌ترین غذای اسپانیا است که با مواد ساده‌ای مانند برنج، زعفران، سبزیجات، مرغ یا میگو درست می‌شود.

غذاهای بین المللی معروف

محبوب‌ترین غذای ایران

قورمه سبزی یکی از معروف‌ترین غذاهای ایرانی در جهان است که حتی در خارج از ایران هم طرفداران زیادی دارد.

غذاهای بین المللی معروف

محبوب‌ترین غذای کره‌ای

یکی از قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین غذاهای کره‌ای، کیمچی یا ترشی سبزیجات با ادویه‌های تند است. طعم خوشمزه این غذا توریست‌هایی که به این کشور سفر می‌کنند را شگفت زده می‌کند. به همین دلیل است که به غذایی محبوب تبدیل شده است. پر طرفدارترین کیمچی، کیمچی خیار است.

غذاهای بین المللی معروف

محبوب‌ترین غذای چین

مرغ گنگ بائو در چین طرفداران بسیار زیادی دارد. غذایی با مرغ کبابی تند شده و سیب زمینی، سیر و ذرت است که سس مخصوصی هم دارد. عده‌ای بر این باورند که دلیل محبوبیت این غذا سس شیرین و خوشمزه آن است.

مرغ گنگ بائو

محبوب‌ترین غذای ترکیه

دونر کباب یک غذای خیابانی محبوب است که امروزه تقریباً در همه جای دنیا یافت می‌شود و طرفداران خاص خود را دارد. محبوبیت کباب ترکی به قدری است که در ترکیه رستورانی وجود ندارد که کباب ترکی سرو نکند.

غذاهای بین المللی معروف

محبوب‌ترین غذای ایتالیا

چیتی غذای محبوب ایتالیا که به آن اسنک ونیزی هم می‌گویند، به سبزی‌های فصلی تازه و غذاهای دریایی‌اش معروف است. حتی در کافه‌های کوچک ایتالیا هم م‌توانید این غذا را پیدا کنید.

چیتی
5/5 - (1 امتیاز)
نویسنده: ایوب مردانی
نویسنده: ایوب مردانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *