ثبت و پیگیری سفارش

شما می‌توانید از راه های زیر سفارشات خود را ثبت کنید !

1. مشخصات محصول مورد نظر را از طریق واتساپ به شماره 09120261562 ارسال کنید و پیش فاکتور را با نام و مشخصات خود دریافت نمایید.

بعد از انجام اصلاحات و تایید پیش فاکتور نهایی اقدام به واریز 70 درصد از مبلغ کل فاکتور می‌نمایید؛

سپس سفارش شما در اختیار واحد طراحی قرار می‌گیرد.

2. با دفتر مجموعه تماس بگیرید و ضمن ارتباط با کارشناسان فروش، اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. بعد از تایید اطلاعات اولیه محصول و دریافت پیش فاکتور، 70 درصد مبلغ پیش فاکتور واریز و سفارش وارد پروسه طراحی می‌شود.

3. در قسمت ثبت سفارش سایت به آدرس iranianpack.com گزینه‌های مورد نظر خود را ثبت نمایید. فرم سفارش شما در اختیار همکاران ما در واحد فروش قرار گرفته و همکاران بخش فروش در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول مشتریان ایرانیان پک

نحوه سفارش چاپ و بسته بندی در ایرانیان پک چگونه است؟

شما می‌توانید به‌صورت آنلاین و حضوری سفارش طراحی و تولید بسته بندی و جعبه موردنیازتان را ثبت کنید.

سفارش آنلاین: فرم ثبت سفارش، چت آنلاین، واتساپ و تماس مستقیم با شرکت.

سفارش حضوری: حضور در دفتر شرکت و جلسه حضوری با کارشناسان و دیدن نمونه‌کارهای طراحی شده ایرانیان پک.

قیمت چاپ و بسته بندی در ایرانیان پک چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت چاپ و طراحی جعبه و بسته‌بندی وابسته به مدل جعبه، ابعاد، ضخامت و نوع مقوا، خمات جانبی و پوشش جانبی و تیراژی که نیاز دارید متغیر است.

بهتر است از مشاورین ما کمک بگیرید تا متناسب‌ترین و بهینه‌ترین قیمت را برای شما بدست بیاورند.

نحوه ارسال سفارشات چگونه است؟

 بعد از اتمام کار در بسته‌بندی‌های متحدالشکل، وزن‌شده و شمارش‌شده هر مشتری این امکان را دارد که در محل چاپخانه سفارش را تحویل بگیرد یا ما از طریق باربری یا بصورت مستقیم سفارشات را برایشان بفرستیم.

چه در تهران باشید یا شهرستان یا خارج از کشور، ما امکان ارسال سفارش شما را داریم.

چگونه می‌توانم از کیفیت چاپ مطمئن شوم؟

بهترین راه برای تشخیص کیفیت چاپ ما دیدن نمونه‌کارهای ایرانیان پک برای برندهای مختلف به‌صورت حضوری است.

همچنین ایرانیان پک از معدود شرکت‌هایی است که بدون هیچ محدودیتی به شما این امکان را می‌دهد که ناظر چاپ داشته باشید تا از کیفیت چاپ مطمئن شوید.

آیا امکان مشاهده نمونه اولیه وجود دارد؟

برای تمام سفارشات امکان ارسال طرح اولیه بصورت گرافیکی وجود دارد. همچنین درصورت نیاز نمونه اولیه بصورت ماکت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

روند طراحی جعبه در ایرانیان پک چگونه انجام می‌شود؟

مشتریان ما می‌توانند هم جعبه را خودشان طراحی کنند و هم آن را به تیم طراحی ایرانیان پک بسپارند؛ طراحی جعبه و بسته بندی شما متناسب با برندتان انجام خواهد شد همچنین طرح ارسالی شما نیز توسط طراحان ما بررسی خواهد شد.

پیگیری سفارش و سیکل تولید محصول:

بعد از واریز پیش پرداخت و تایید مالی، سفارش شما وارد پروسه تولید می‌شود.

بجز مراحل طراحی که بسته به نظر مشتری زمان بر خواهد بود، سایر مراحل تولید مطابق زمان اعلام شده و عمدتا در بازه زمانی 5 تا 15 روزکاری (روزهای هفته بدون احتساب روزهای تعطیل) تولید شده و آماده ارسال است.

در هر یک از مراحل سفارش از روش‌های زیر می‌توانید استعلام وضعیت محصول خود را از ما بگیرید:

1. پیگیری از بخش طراحی: بعد از ارسال اطلاعات خود شامل لوگو و نام برند، اطلاعات تماس، صفحات اجتماعی و … برای بخش طراحی، بسته به نظر شما نمای کلی محصول به صورت رایگان ترسیم و برای شما ارسال می‌شود.

در تمامی مراحل طراحی، اعضای تیم گرافیک با شما در ارتباط هستند و شما را در جریان جزئیات کار قرار خواهند داد.

2.پیگیری بخش تولید: در تمامی این مراحل شما می‌توانید با مدیر تولید مجموعه در ارتباط باشید و به طور دقیق از روال تولید سفارش خود مطلع شوید.

3.تسویه و ارسال: پس از پایان فرآیند تولید از واحد مالی با شما تماس گرفته خواهد شد. پس از طی مراحل مالی و تایید حسابداری، سفارش شما در پروسه ارسال قرار گرفته و اطلاعات راننده و تحویل گیرنده محصول شما که عمدتا از طریق باربری‌ها و اپلیکیشن‌های مجاز هماهنگ می‌شوند در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است امکانات ثبت سفارش و استعلام آنلاین محصول به زودی به وبسایت مجموعه اضافه خواهد شد و شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن به اطلاعات سفارش خود دسترسی داشته باشید.