دسته بندی: اخبار

سومین دوره آیین تجلیل از یکصد مجموعه رستورانی برتر در تاریخ 14 تیر ماه 1402

سومین دوره آیین تجلیل از یکصد مجموعه رستورانی برتر در تاریخ 14 تیر ماه 1402

• معرفی برندهای برتر رستورانی کشور
• تجلیل از کارآفرینان بنام صنعت رستورانی کشور
• ترویج نام‌های تجاری ایرانی و چگونگی برندسازی
• آشنایی با استارتاپ‌ها و روش‌های افزایش درآمد
• بررسی نقش رستوران‌ها در رونق صنعت گردشگری کشور
• بررسی مشکلات این صنعت و ارائه راهکارهای جدید
• تشکیل کار گروه غذایی در راستای ماندگاری برندهای رستورانی

ادامه مطلب»
روز جهانی آشپز

روز جهانی آشپز در سال 1402 چه روزی است؟

روز جهانی آشپز در سال 1402 مصادف با بیستم اکتبر، 29 مهر ماه است. این روز فرصت خوبیه تا در مورد نقش مهم یک آشپز بیشتر بدانیم. شاید براتون سوال باشه که چگونه می‌توانیم روز جهانی آشپز را جشن بگیریم؟ در این مقاله این سوال و همچنین وظایف یک سرآشپز، تاریخچه روز جهانی آشپز و اینکه ستاره میشلن چیست را پاسخ دادیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب»
نمایشگاه مواد غذایی

پنجــــمین نمایشگاه تخصصی مواد غذایی، تجهیزات رستوران، هتل، کافی‌شاپ و صنایع وابسته (restofood)

نمایشگاه شهر غذا با نام رسمی رستو فود برای نخستین بار در بهمن و اسفند ماه سال 1398 در فضای نمایشگاهی ایران مال به مساحت 15000 متر مربع برگزار شد.

ایرانیان پک نیز که شرکت در نمایشگاه‌های صنایع غذایی را از بدو تاسیس در برنامه‌های خود پیش بینی نموده است، در این نمایشگاه حضور بهم رسانید.

نمایشگاه‌هایی از این دست می‌توانند زمینه ساز برقراری ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان شوند و کمک زیادی به رونق تولید و حذف دلالان در چارچوب بازدهی بیشتر صنعت غذا کنند.

غرفه ایرانیان پک واقع در ضلع شمالی سالن نمایشگاهی ایران مال، با استقبال کم نظیری رو به رو شد و طیف محصولات این مجموعه مورد وفاق بسیاری از فعالان صنعت غذا قرار گرفت.

ایرانیان پک با تهیه محصولات نمونه توانست مشتریان را در انتخاب محصولات مورد نظرشان یاری رساند و دغدغه آن‌ها را در رابطه با کیفیت و جنس محصولات برطرف سازد.

ادامه مطلب»
حضور ایرانیان پک در چهارمین جشنواره رستوران محبوب برج میلاد

حضور ایرانیان پک در چهارمین جشنواره رستوران محبوب برج میلاد

چاپ و بسته‌بندی ایرانیان پک مطابق برنامه سالیانه خود بر آن است تا دستاوردهای تولیدی خود را به نمایش گذاشته و تجربه همکاری با برندهای مطرح فعال در زمینه غذا را با همکاران به اشتراک گذارد.
لذا غرفه ایرانیان پک در یکم اسفند سال 1397 در سالن همایش برج میلاد و تحت عنوان جشنواره رستوران محبوب
دایر شد تا ضمن همراهی با کارآفرینان برتر صنعت غذایی، چشم انداز و مسیر پیش روی این مجموعه را در سال آینده به نمایش بگذارد.
تجربه حضور ایرانیان پک در نمایشگاه‌های مشابه نشان داده است این فضا فرصتی مناسب برای مصرف کنندگان محصولات بسته‌بندی فراهم می‌کند تا با جدیدترین مدل‌ها و متد تولید محصولات آشنا شوند، جنس و کیفیت متریال مصرفی را از نزدیک مشاهده کنند و ضمن ارتباط مستقیم با پرسنل ایرانیان پک از بخش‌های مختلف فروش، تولید، طراحی و … اعتماد مورد نیاز برای شروع یک همکاری را کسب کنند.
همچنین فرصتی برای مجموعه ایرانیان پک است تا با بزرگان صنعت غذای کشور آشنا شوند، از تجارب ارزنده آنها استفاده کنند و در ادامه مسیر این مجموعه در حال توسعه به کار ببندند.

ادامه مطلب»