بسته بندی پاستا

بسته بندی پاستا

عناوین مهم:

بسته بندی پاستا

بسته بندی پاستا انسان را همواره یاد ایتالیا می اندازد تاریخچه  پاستا به صدها سال قبل  باز می گردد برخی بر این باورند که در قرن 13 مارکوپولو جهانگرد مشهور به چین سفر کرده و ایده نودل  چینی را با خود به ایتالیا آورده. ولی بر اساس تحقیقات صورت گرفته  پاستا از زمان های بسیار قدیم تر در سیسیل مصرف می شده..اما امروزه پاستا یک غذای خوشمزه و مشهور در سطح جهان محسوب می شود.که به بیش از 300 نوع مختلف تهیه و سرو می شود.

 پاستای امروزی

امروزه در هر کشوری پاستا با روشهای متفاوتی تهیه و طبخ می شود پاستاها انواع مختلف بنا به سلیقه افراد به صورت پروانه ای، اسپاگتی،فتوچینی،پنه و صدها مدل دیگر تولید می‌شود. می‌توان گفت که بسته بندی پاستا دیگر فقط یک غذا نیست بلکه یک هنر بزرگ  و خوشمزه با ترکیب شکل ها و رنگ ها می‌باشد.

پاستا برخلاف تفکر غلط گذشته که آن را یک غذای چاق کننده می‌پنداشتند امروزه در دنیا به عنوان یک گزینه سلامتی شناخته می شود.

طرز تهیه پاستا

از آنجا که پاستا انواع مختلفی دارد با روش‌های متفاوتی نیز تهیه میشود معمول ترین روش تهیه پاستا پنه با سس آلفردو می‌باشد.

در این روش ابتدا یک ماهی تابه جادار و بزرگ انتخاب می کنیم و مقداری روغن داخلش می ریزیم.سپس روی اجاق می گذاریم تا کمی حرارت ببیند. مرغ و قارچ خود را خرد می کنیم و به آن اضافه می کنیم حدود 10 الی 15 دقیقه مرغ و قارچ را تفت می دهیم تا رنگ تکه های مرغ کاملا تغییر کند.

سپس مقداری ادویه ازجمله نمک و فلفل به مرغ ها اضافه می کنیم. زمانی که رنگ مرغ ها تغییر کرد آن ها را از ظرف خارج کرده کنار می گذاریم و داخل ظرف مجددا کمی روغن اضافه می کنیم و آرد را داخل آن می ریزیم  پس از کمی تفت دادن آرد شیر را به آن اضافه می کنیم  و شیر و آرد را کاملا هم میزنیم تا بخوبی مخلوط شوند.بعد از به جوش آمدن مواد داخل ماهی تابه سس پاستا غلظت کافی خود را بدست آورد زیر اجاق را کم می کنیم.

در مرحله بعدی پاستا به همراه مرغ و قارچ داخل ماهی تابه میریزیم و با سس هم می‌زنیم تا سس به خوبی به تمام قسمت ها برسد. به مدت 20 الی 30 دقیقه درب ماهی تابه را می‌گذاریم تا آماده شود بد نیست در این مدت چند بار پاستا را مخلوط کنید تا ته نگیرد.

اگر با طعم و بوی سیر مشکلی ندارید در این مرحله می‌توانید سیر یا پودر سیر به آن اضافه کنید و در انتها پاستای می‌توانید با پنیر پارمسان،گوجه فرنگی و یا جعفری پاستای خود را تزئین کنید.

بسته بندی پاستا 

بسته بندی پاستا در رستوران

در کشور ما نیز رستوران های متعددی وجود دارند که به صورت اختصاصی به تهیه و سرو پاستا مشغول اند.

اغلب برای سرو پاستا از ظروف معمولی استفاده می‌کنند ولی هستند رستوران هایی که برای سرو پاستا از پک بسته بندی پاستا استفاده می کنند.

ظروف آلومینیومی و پلاستیکی از جمله ظروف بسته بندی پاستا می باشد که کیفت غذا را به خوبی حفظ می کنند و از نظر اقتصادی بسیار با صرفه است. این جعبه ها در ابعاد مختلف تولید  می شوند و همچنین حمل و نقل غذا را برای ما آسان ترکرده .اما برای تبلیغات بدلیل اینکه این جعبه ها قابلیت طرح پذیری ندارند از کاور بر روی این محصولات استفاده می شود. بسته بندی پاستا

یکی از محصولات خلاقانه تولید جعبه پاستا در جعبه هایی از جنس ایندربرد مجهز به پلی اتیلن است. شاید در ابتدا مصرف این جعبه های پاستا برای شما جالب و قابل تامل باشد.(استفاده از جعبه مقوای برای غذای آبکی و با درجه حرارت بالا ). این جعبه ها می‌توانند پاستا را ساعت ها بدون هیچ درزدهی درون خود جای دهند.

با توجه به اینکه پاستا (جعبه پاستا) غذای محبوبی است و بحث بیرون بر آن این روزها بسیار مطرح است اگر قصد برند سازی دارید ارسال آن با ظروف آلومینیومی کافی نیست با استفاده از بسته های پاستا تشکیل شده از مقوای ایندربرد علاوه بر کیفیت غذا طرح اختصاصی شما بر روی بسته همواره در ذهن مشتری نقش می‌بندد.

مجبوعه ایرانیان پک  یکی از مجموعه های پیشرو در تولید بسته بندی پاستا می باشد که با بسیاری از رستوران ها همکاری نموده..

5/5 - (1 امتیاز)
نویسنده: ایوب مردانی
نویسنده: ایوب مردانی