طراحی لوگو رستوران

طراحی نماد رستوران

عناوین مهم:

اگر میخواهید رستورانی راه اندازی کنید ابتدا به فکر طراحی لوگو رستوران خودتان و اسم رستورانتان باشید.

طراحی لوگو رستوران

طراحی لوگو رستوران

اگر میخواهید رستورانی راه اندازی کنید ابتدا به فکر طراحی لوگو رستوران خودتان و اسم رستورانتان باشید. نام رستوران اولین فاکتور در موفیقت یک رستوران است.

اسم های خارجی و یا ایرانی باید متناسب با نوع رستوران خودتان باشد . نمیتوانید نامی خارجی برای رستوران سنتی خودتون استفاده کنید و از همه مهم تر نماد  و بوگو رستوران شما باید به گونه ایی باشد که در خاطر مشتریان ثبت شود.

طراحی لوگو رستوران

یکی از بهترین استراتژی ها برای بازاریابی خدمات ,فعالیت ها و سرویس های ارائه شده از جانب شما استفاده از نماد و لوگو به عنوان یک عنصر تاثیرگزار در شکل گیری هویت شما در بازار می باشد.

طرح لوگو باید در عین سادگی و خوانایی از زیبایی منحصر به فردی برخوردار باشد .

با این حال نباید بین طرح های درون لوگو بهم ریختگی وجود داشته باشد. طرح لوگو باید نشان دهنده نوع فعالیت شما باشد .

اگر رستورانی ایتالیایی دارید به طور مثال استفاده از رنگ های کشور ایتالیا میتواند تاثیر گزار باشد.

اگر رستورانی سنتی دارید استفاده از رنگ آبی فیروزه‌ایی تاثیرگزاری بالایی دارد.

در طراحی نماد رستوران نباید عجله کنید.

از طراحان لوگو ماهر استفاده کنید از ایده اشخاص مختلف بهره مند شوید.

طراحی لوگو رستوران

نماد رستوران یک سمبلی است که مشتریان از طریق آن رستوران شما را شناخته و به یاد می آورند و در جایی اگر نماد رستوران شما رو ببینند خاطراتی که در رستوران شما داشته اند برایشان تداعی میشود .

پس نماد رستوران برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است .

در کارت های معرفی , آگهی ها , وب سایت ها , ظروف خود رستوران و … این نماد رستوران است که اولین معرفی نامه را ارائه خواهد داد .

شاید به این مطلب هم علاقه مند باشید : تبلیغات رستوران

طراحی لوگو رستوران

نماد رستوران از آنجایی که اولین قدم در تبلیغات رستوران شما بر میدارد باید معنی داشته باشد . وقتی شخصی از جلو رستوران شما رد میشود حتی اگر قصد خرید غذا هم نداشته باشد با دیدن نماد رستوران شما , رستوران شما رو به خاطرش میسپارد از این رو نماد رستوران برای کسانی که میخواهند رستوران زنجیره ایی افتتاح کنند اهمیت بالایی دارد  و باید نگاهی عمیق به این قضیه داشته باشند .

اکثر لوگو های رستوران ها با شباهات هایی به نوع غذایی که سرو میکنند طراحی شده‌اند. غذاهای ایتالیایی,چینی,فرانسوی و … بیشتر در لوگوها دیده می‌شوند.

علاوه بر اینها سبک رستوران نیز در نماد رستوران باید دیده شود و مشتری با دیدن لوگو متوجه سبک و نوع رستورانی که میخواهد وارد آن شود , خواهد شد.

طراحی لوگو رستوران

قبل از انتخاب نماد , فونت و رنگ شما باید پیامی همراه خود داشته باشد  به طور مثال نماد جعبه زعفران اهمیت بالایی در فروش آن دارد , فکر کنید و دریابید دقیقا چه چیزی را قرار است از طریق لوگو به آنها گوشزد کنید .

راه های زیاد و متفاوتی برای تبدیل کردن ایده شما به نمادتان وجود دارد . شما ممکن است خودتان بخواهید این کار انجام دهید و یا با همکاری با یک طراح لوگو , این مسولیت را به عهده ی یک فرد حرفه ایی بگذارید .

طراحی لوگو رستوران

همان طور که قبلا ذکر شد، مواد غذایی و آن چیزهایی که به غذا مربوط می باشد، در لوگوی رستوران ها دیده می شود. از جمله کارد و چنگال، قاشق، شیشه، ظروف، کلاه سرآشپز، ملاقه و …

انتخاب رنگ موثر برای لوگوی رستوران شما کلید نهایی است. رنگ مناسب لوگوی شما را به یاد ماندنی و هدفمند می سازد. به یاد داشته باشید که هر رنگ خاصیت خاص خود را داراست.

طراحی لوگو رستوران

طراحی نماد رستوران

اگر لوگوی شما دارای متن باشد، باید یک فونت مناسب را برای آن انتخاب کنید. فونت شما باید قابل خواندن باشد و اطمینان حاصل کنید که متن در فرم و شکل لوگو به خوبی می نشیند و نباید به هیچ وجه از قالب بیرون زده به نظر بیاید.

اگر سرمایه کمی دارید ولی به راه اندازی یک رستوران علاقه دارید ما پیشنهاد میکنیم رستوران های بیرون بر را راه اندازی کنید زیرا که متراژ کمتری نسبت به رستوران های سالن دار دارند و شما اجاره کمتری پرداخت خواهید کرد و به پرسنل کمتری نیاز دارید.

طراحی لوگو رستوران

5/5 - (1 امتیاز)
نویسنده: ایوب مردانی
نویسنده: ایوب مردانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *