راهنمای ثبت نام اسنپ فود در تهران و شهرستان + مدل درآمدزایی

ثبت نام اسنپ فود می‌تواند مزیت‌های زیادی برای رستوران شما داشته باشد که یکی از این مزیت‌ها اضافه شدن مشتری‌های جدید به کسب و کار شماست و امروز بدلیل مشهورتر شدن این سیستم ثبت نام در این قسمت برای رستوران شما بسیار پر اهمیت است که در ادامه روش ثبت نام در اسنپ فود برای تهران و شهرستان را در سایت چاپ و بسته بندی ایرانیان پک بخوانید:
ثبت نام اسنپ فود

عناوین مهم:

ثبت نام در اسنپ فود

ثبت نام اسنپ فود + مدل‌های درآمدزایی

اسنپ یکی از اپلیکیشن‌های پرطرفدار در زمینه درخواست تاکسی تلفنی و سفارش غذا است که بخش بزرگی از کاربران آنلاین را جذب خود کرده است و بهترین فرصت درآمدزایی برای رستوران‌ها را بوجود آورده است.

ثبت‌نام در اسنپ فود می‌تواند مزیت‌های زیادی برای رستوران شما داشته‌باشد؛ یکی از این مزیت‌ها اضافه شدن مشتری‌های جدید به کسب و کار شماست و امروزه به‌دلیل شناخته‌تر شدن این سیستم، قسمت ثبت‌نام برای رستوران و فست فود شما بسیار پراهمیت است که در ادامه روش ثبت نام اسنپ فود تهران و شهرستان را بررسی می‌کنیم:

همچنین برای خرید جعبه‌های فست فود به صفحه بسته بندی فست فود وارد شوید.

ثبت نام اسنپ فود

1 – ابتدا اپلیکیشن اسنپ را از بازار دانلود کنید.

2 – سپس گزینه ثبت‌نام اسنپ فود را زده، شماره خود را وارد کرده و کدی که به تلفن همراهتان پیامک می‌شود را در کادر بالا وارد کنید.

ثبت نام در اسنپ فود
3- اکنون اطلاعات خود اعم از نام و ایمیل را در فیلدهای مشخص‌شده وارد کنید.
ثبت نام در اسنپ فود

4 – در این قسمت نام رستوران یا محله را وارد کنید.

ثبت نام در اسنپ فود

5 – سپس مشخصات رستوران خود اعم از نام شهر، نام رستوران و شماره تلفن رستوران را وارد کنید.

ثبت نام در اسنپ فود

6 – اگر صاحب رستوران هستید، برای ثبت نام اسنپ فود تیک پایین فرم را زده و اطلاعات خود را ثبت کنید. با ثبت اطلاعات پشتیبان های اسنپ فود با شما تماس گرفته و در صورت موافقت کامل، رستوران شما در لیست رستوران‌های منطقه ثبت خواهد شد.

ثبت نام در اسنپ فود

چاپ و بسته بندی ایرانیان پک

حتما مطالعه کنید!

اگر شما صاحب یک رستوران و یا فست فود هستید، حتما باید با مجموعه چاپ و بسته بندی ایرانیان پک آشنا شده باشید. ما در ایرانیان پک انواع بسته بندی‌های غذایی و فست فودی را برای شما طراحی و تولید می‌کنیم و با توجه به نیاز مجموعه‌تان برای هویت و جذب مشتریان بیشتر به شما راهکارهای بسته‌بندی ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید انواع پک‌های فست فود اعم از جعبه پیتزا و بسته بندی رستورانی مانند جعبه غذا را از ما بخواهید.

طراحی جعبه و بسته‌بندی برای شما که از این صفحه بازدید می‌کنید رایگان است. با ما تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بسته‌بندی محصول‌تان راهنمایی کنیم. 

درآمدزایی با ثبت نام اسنپ فود

سوار اسنپ فود شوید!

یکی از راه‌هایی که می‌توانید درآمد خوبی از اسنپ فود داشته باشید این است که بعد از ثبت نام در اسنپ فود شناخت خوبی نسبت به قابلیت‌هایی که این سامانه دارد پیدا کنید.

فستیوال‌ها و تخفیف‌ها:

اسنپ فود تخفیف‌های مختلف و فستیوال‌های متنوعی دارد که اگر در این اپلیکیشن خوب کار کنید، پس از چند ماه در این فستیوال‌ها ثبت‌نام می‌شوید.

ساز و کار این فستیوال ها به این صورت است که اسنپ روی غذای شما 30 درصد تخفیف می‌گذارد و 15 درصد تخفیف را اسنپ فود به شما پرداخت می‌کند؛ در اینصورت شما روی غذای خود 15 درصد تخفیف داده‌اید.

مقالات جذاب: طرز پخت پیتزا مخصوص رستورانی

فود پارتی اسنپ فود:

اسنپ هر روز یکسری تخفیف برای مشتریان خود می‌گذارد که این تخفیفات از 20% تا 30% متغیر است.

رستوران شما می‌تواند با اضافه کردن غذاهای جدید به منوی خود با متریال خاص‌تر و قیمت بالاتر با اعمال این تخفیفات سود رستوران را برای خود حفظ کند و در عین حال از قدرت فروش فود پارتی برای خود استفاده کند.

بعد از ثبت نام اسنپ فود شما یک منو از رستوران خود معرفی می‌کنید و نمی‌توانید برای فود پارتی ها قیمت جداگانه بگذارید، پس برای فودپارتی ها و حفظ سودتان باید منوی خود را گسترش دهید.

برای مثال برگر ویژه دارای قارچ و پنیر و … است که شما آن را 50 هزارتومان قیمت‌گذاری کرده‌اید. می توانید از چند مدل پنیر و یا کیفیت گوشت بهتر و … استفاده کنید که ممکن است قیمت ریالی این دو غذا در منوی شما تفاوت آنچنانی نداشته باشد؛ ولی می‌توانید قیمت آن را تا 70 هزار تومان بالا ببرید و در منوی خود اسم تازه‌ای برای آن انتخاب کنید.

با این‌کار در تخفیف‌های اسنپ فود دچار ضرر نمی‌شوید و در کنار درآمد بالایی که ایجاد می‌کنید، مشتری‌های جدیدی نیز برای خود کسب کنید.

برترین‌ها در اسنپ فود:

اگر در اسنپ فود به نحوی کار کنید که پیگیری‌های مناسبی داشته باشید و بتوانید درصد بالایی بگیرید، امتیاز بالاتری کسب می کنید.

برای مثال:

رستورانی در فصل زمستان، در کنار غذای خود یک پرتقال را نیز برای مشتریان خود ارسال می‌کرد و همین باعث می‌شد مشتریان احساس خوب و بهتری را نسبت به رستوران پیدا کنند و امتیاز بالاتری را به آن رستوران بدهند.

وقتی امتیاز شما در اسنپ فود بالا می‌رود، شما در لیست برترین‌ها قرار می‌گیرید که باعث فروش بیشتر شما می‌شود.

رستوران‌های دارای تخفیف:

رستوران‌هایی هستند که بصورت ثابت روی تمام منو و یا بخش قابل توجهی از منوی خود تخفیف لحاظ می‌کنند، در مناطق مختلف رستوران‌های کمی هستند که تخفیفات بالایی می‌گذارند و بقیه رستوران‌ها تخفیفات بالایی ندارند.

شما می‌توانید با تخفیف کمی روی منو و یا بخشی از منوی خود داخل تخفیف‌ها نیز قرار بگیرید که باعث بهتر دیده شدن رستوران شما می‌شود و فروشی را نیز از این قسمت داشته باشید.

همچنین صفحه زیر را ببینید:

بسته بندی رستوران

کوپن در اسنپ فود:

این قسمت جذاب‌ترین قسمت برای رستوران‌هایی است که می‌خواهند فروش بیشتری داشته باشند.

شما در این قسمت می‌توانید برای اولین مشتری‌های خود و یا سقف خرید کوپن‌هایی در نظر بگیرید.

شما می‌توانید برای اولین مشتری‌های خود و یا برای کسانی که سقف خرید آن‌ها برای مثال از 300 هزار تومان بیشتر باشد،  یک قلم جنس اشانتیون در نظر بگیرید و این می‌تواند باعث انگیزه خرید بیشتر برای مشتریان شما باشد تا بتوانند از این کوپن رستوران شما استفاده کنند.

شما می توانید در کنار حس مثبتی که به مشتری می دهید، مشتری جدید را نیز به آسانی جذب کنید.

تازه‌ها در اسنپ فود:

برای رستوران‌هایی که تازه در اسنپ فود ثبت‌نام کرده‌اند، قسمتی وجود دارد که در بخشی جداگانه به مشتریان ارائه می‌شود، در این قسمت می‌توانید به سرعت امتیاز کسب کنید و رشد سریعی داشته باشید.

شما می‌توانید برای خود کامنت بگذارید، از خود خرید کنید و به خود امتیاز دهید، این کار تقلب در اسنپ فود نیست، بلکه تلاش برای شناخته شدن برند و رستوران شما است؛ پس اگر به تازگی در اسنپ فود ثبت‌نام کرده‌اید، حتما به این نکته توجه کنید.

قرارداد انحصاری در اسنپ فود:

این سیستم فقط در اسنپ فود است، شما می‌توانید قرارداد انحصاری با اسنپ فود ببندید، انحصار در هیچ سیستم و سازمانی مثبت نیست و ممکن است وارد شدن به این قسمت باعث متضرر شدن شما شود، ولی وقتی شما در این قسمت ثبت نام می‌کنید شما در چارت جداگانه‌ای در اسنپ فود قرار می‌گیرید به نام “فقط در  اسنپ فود”  که اگر شما قسمت زیادی از فروش رستورانتان از اسنپ فود است، می‌توانید این قرارداد را بسته و در این قسمت شروع به فعالیت کنید.

فروش غذای خانگی در اسنپ فود برای مشاغل خانگی

در حال حاضر مشاغل خانگی در اسنپ فود و عمده فروشی‌ها که دارای جواز کسب و کار یا سند/اجاره نامه فروشگاه نیستند، نمی‌توانند در اسنپ فود ثبت‌نام کنند. همچنین فروشگاه‌هایی که هنوز افتتاح نشده‌اند نیز امکان ثبت‌نام ندارند.

در آخر…

 سعی کنید بعد از ثبت نام اسنپ فود، جواب تمام کامنت‌ها را بدهید، توضیحات کامل و تصاویر دقیق و درستی از غذای منوی رستوران خود بگذارید و نظر مشتریان خود را در سیستم خود دخیل کنید.

4.3/5 - (32 امتیاز)
نویسنده: پارسا حبیبی
نویسنده: پارسا حبیبی

16 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای ثبت نام اسنپ فود در تهران و شهرستان + مدل درآمدزایی»

  1. من شاغلم و فرصتی برای پخت غذا ندارم. اکثر مواقع هم برای ناهار در محل کار هستم. اسنپ فود واقعا برای من کاربردیه بخصوص کد تخفیف اسنپ فود. چون من هر روز سفارش میدم و این کد تخفیف های توی تخفیف هات واقعا باعث میشن هزینه ها کمتر بشه برام و غذا به صرفه باشه.

  2. سلام واقعا شکایت دارم از این طرز ثبت نام وقتی اول میخواستم ثبت کنم نوشته سه روز کاری باهاشون تماس میگیریم ولی الان چهار هفته هست از ثبت نام من گذشته هر بار هم تماس میگیرم میگن شاید تا سه ماه هم زمان ببره این دیگه چه وضعی هست واقعا این همه باید مردم الاف بشن؟؟

    1. ایوب مردانی

      دوست عزیز ما ارتباطی با شرکت اسنپ فود نداریم و اینجا فقط برای راهنمایی شما آموزش قرار دادیم.
      متاسفانه این ضعف در اسنپ‌فود وجود داره و باید رفع کنند.

      1. بیتا نعنایی

        متاسفانه این ضعف در اسنپ‌فود وجود داره و باید رفع کنند. بهتره مجدد پیگیری کنید.

  3. بهمن یزدانی

    سلام میخوای اسنپ فود ثبت نام کنم و میخوام با موتور کار کنم
    کجا باید برم برای ثبت نام

  4. سلام من تو خونم سالاد درست میکنم میتونم با اسنپ همکاری کنم و منوی سالادامو بزارم؟ یا مجوز میخواد؟

  5. سلام من تو خونم سالاد درست میکنم میتونم با اسنپ همکاری کنم و منوی سالادامو بزارم؟ یا مجوز میخواد؟ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. ایوب مردانی

      در حال حاضر غذاهای خانگی و عمده فروشی‌ها که دارای جواز کسب و کار یا سند/اجاره نامه فروشگاه نیستند، نمی‌توانند در اسنپ فود ثبت‌نام کنند.
      همچنین فروشگاه‌هایی که هنوز افتتاح نشده‌اند امکان ثبت‌نام ندارند.

  6. سلام من الان شش ماه درخواست دادم برای همکاری ولی نتاسفانه هیچ خبری نیست و کسی هم پیگیری نمیکنه
    جایی نیست برای شکایت ؟؟
    لطفا راهنمایی کنید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعیه ایرانیان پک در خصوص ثبت نام در اسنپ فود

شرکت ایرانیان پک مسئولیتی در قبال ثبت نام شما دوستان عزیز ندارد و جهت پشتیبانی به سایت اصلی اسنپ فود مراجعه نمایید.

سپاس